پوشک چسبی, پوشینه بی اختیاری

پخش پوشک بزرگسال ایزی لایف

پخش پوشک بزرگسال ایزی لایف شورتی و چسبی

پخش پوشک بزرگسال ایزی لایف

فروشگاه ایزی لایفکو مرکز پخش پوشک بزرگسال ایزی لایف در تهران می باشد . برای خرید عمده ایزیلایف می توانید خرید خود را از ایزیلایفکو با تخفیفات عمده فروشی بگیرید . یکی از مراکز پخش عمده ایزی لایف در تهران با قابلیت ارسال به شهرستان می باشیم .پخش ایزی لایف شورتی با قیمت عالی در فروشگاه ما.

نحوه خرید پوشینه بزرگسال ایزی لایف به صورت عمده

برای خرید ایزی لایف چسبی به صورت عمده باید با شماه مندرج در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را نهایی کنید . به خرید بالای 10 کارتن خرید عمده گفته می شود . فروش عمده ایزیلایفکو برای خانه سالمندان ، کالا پزشکی فروشی ها ، شوینده بهداشتی ها و مراکز عمده فروشی تره بار ها می باشد. البته افرادی که قصد خرید عمده برای مراکز خیریه را دارند از تخفیفات ویژه ای برخورداراند.

فروش به مراکز خیره ، مراکز معلولین ، خانه های سالمندان دولتی بدون سود می باشد . برای اطلاع از قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید. پخش پوشک بزرگسال ایزی لایف در ایران با ایزی لایفکو فقط با یک تماس.

خرید تکی پوشینه بزرگسال easylife 

برای خرید تکی پوشینه ایزیلایف کافی است در سایت ما سفارش خود را ثبت کره و در واتساپ شماره سفارش را ارسال کنید تا در حداقل زمان پوشک مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید .

هزینه ارسال برای خرید تکی ایزی لایف

هزینه ارسال ایزی لایف برای خرید های خورد زیر دو کارتن بستگی به منطقه پستی شما دارد . از 15 تا 30 هزار تومان می باشد . ولی برای خرید های بالای دو کارتن در شهر تهران و نوشهر و چالوس با ارسال رایگان در خدمت مشتری های گرامی می باشیم.

در کدام شهر ها نمایندگی ایزی لایف دارید ؟

فروشگاه ایزیلایفکو در شهرهای تهران ، نوشهر و چالوش نمایندگی فعال دارد ، و از عزیزانی که در شهر های دیگر قصد گرفتن نمایندگی را دارند می توانند با ما هما هنگ کنند. پخش ایزی لایف شورتی و چسبی در تهرانیم .

خرید پوشک بزرگسال چسبی ایزی لایف در نوشهر

برای خرید پوشک بزرگسال ایزیلایف در نوشهر می توانید سفارش خود را در همان روز تحویل بگیرید و درب منزل پرداخت کنید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.